23/9: V.O.P. Breda - Xinix Boys
Aanstaande zondag 23/9 spelen wij onze tweede thuiswedstrijd van dit seizoen. We ontvangen de ploeg van Xinix Boys. De wedstrijd begint om 10uur.
Xinix Boys is een onbekende tegenstander van ons. We hebben in het verleden nog niet eerder tegen ze gespeeld en is deze wedstrijd derhalve volledig nieuw. Een nieuwe tegenstander brengt weer het leuke en onbekende met zich mee, maar tevens ook het gevaar dat we ons niet van te voren kunnen indekken voor hun gevaren.
We hebben nu twee wedstrijden gespeeld. Een overwinning en een nederlaag tot gevolg en een doelsaldo van 11 voor en 9 tegen. We zijn dus behoorlijk wisselvallig bezig en zijn nog zoekende naar een juiste balans voor dit seizoen. De ploeg kent nieuwe namen en spelers op nieuwe posities en dat dient nog duidelijk een gestalte te krijgen.
TOT ZONDAG!
Hallootjes,
Ik had vernomen dat de wedstrijd om 9.30uur wordt gespeeld!!
Groetjes Ron
Ik ben er weer bij. Dacht ook idd half 10 voetballen.
Grt lennart
ik ben er niet bij veel succes !!! gr nr 27
Heren,
Ik ben er ook niet bij. Ben een weekendje weg met Rob, Robbert en Jurgen.
Dus die zijn er ook niet bij.
Tot de volgende wedstrijd.
Groet, Rachmat
MANNEN WEDSTRIJD WORDT GESPEELD OM 9.30 UUR!
Afgelast maar misschien trainen om 10 uur
Wedstrijd is AFGELAST!
We kunnen wel trainen als we willen...maar moeten vandaag laten weten. Laat ff weten als je gelezen hebt en of je wilt komen trainen.
Hallo Strijders,
ik kom niet trainen. Ik heb het bericht gelezen.
In de app hebben Zeljko, Jeroen, Ed, Robbert, Jurgen, Rob en rachmat het ook gezien.
Wie zou er nog meer komen?
Hallootjes,
Dan komen we trainen!!
Greet

Ron
Gezien en gelezen.
Ik zeg dan maar trainen
Koen en ik gaan er op uit met de fiets dus wij zijn er niet.
Tot volgende week
Fijn dat mensen laten weten of we trainen????