| Vop Weekend |
| Gepost
door : Rachelle
met ip: 77.60.25.*
Op: 21/02/2010 14:59 |
|
hallo luidjes Ik dacht laat me eens gaan kijken of we al het een en ander kunnen starten voor het VOP-Weekendje,want dat moet hopelijk dit jaar wel lukken toch ???? eens kijken waar moet je beginnen...... -welke maand ?? -welke plaats ?? -wie wil er mee ?? -welke eisen hebben jullie ?? ik wil best het een en ander uit gaan pluizen,maar dan wel graag wat meer info van jullie. Is de maand sept - okt. wat ????? nou hopelijk reageren jullie snel dat kan ik rustig verder gaan kijken ....... xxx sjel
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| Gepost door:
max met ip: 145.119.165.* Op: 05/03/2010 22:34 |
|
| Ik wil ook op de laatst voor degene die op het laatst kunnen beslissen als dat kan!! Groeten Max |
|
| Gepost door:
koen met ip: 83.82.191.* Op: 06/03/2010 10:09 |
|
| GVD! Ik baal wel jongens, ik zou erg graag mee gaan. Maar het is niet anders, als de meesten in oktober wèl kunnen, moet dat gewoon door gaan. Erg jammer, had er veel zin in. Tot morgen |
|
| Gepost door:
Rachelle met ip: 77.60.25.* Op: 07/03/2010 18:18 |
|
| hallo lieve schatten, nou naar een middag stevig vergaderen met Sas en aanhang hihihhihihi nee was erg gezellig. Hebben we een heel leuk huisje gevonden,sas zal het vanavond of morgen ff op de site plaatsen,na dat we nog iets anders hebben gezocht. maar dit huisje vinden we vooral erg leuk omdat het een leuk barretje-cafetje in huis heeft. maar wat zullen we op zaterdag voor activiteit gaan doen ???? -kajakken -mijn en sas voorkeur kijken of we bierfietskar kunnen huren -paintbal of andere ideen?? en we gaan bijna altijd een avond gezellig met zijn alle uit eten he, nu dacht ik is het misschien leuk om de andere avond mensen die hem uit willen lenen en grill plaat avond houden???? /als dan bv. iedereen 5 euro uitlegd voor vlees zouden we toch al wel een heel eind komen ???? nou ja ik heb wat ideetjes gezegd graag andere ideen ??? xxxxxxxxxxxxxxx sjelly |
|
| Gepost door:
Rachelle met ip: 77.60.25.* Op: 07/03/2010 18:22 |
|
| oja en wij hebben dus een grote gril plaat voor 4 a 6 pers. die we dan dus wel mee willen nemen....... | |
| Gepost door:
Zeljko met ip: 83.82.16* Op: 07/03/2010 18:27 |
|
| Ik en Verena sluiten ons aan wat jullie kiezen. Als we gewoon met z;n allen iets doen is het al op zichzelf erg gezellig. Wat we doen, maakt mij niks uit. Heb er al zin in en ben benieuwd naar het huisje!!! | |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |