V.O.P. Breda

http://www.vop-breda.nl
Accomodatie in Breda
Gepost door : Saskia met ip: 83.82.20.*
Op: 09/02/2010 09:05
Hallo allemaal,

Ik heb contact opgenomen met de gemeente om te informeren naar buitenaccomodaties en er is 1 optie (mogelijk 2)

Bij de Gunners is op zondag een veld beschikbaar, omdat dat een zaterdagteam is. Er is eerder deze week geinformeerd naar de Gunners (iemand van Vop of van ander team bij Dennenlucht?), maar er zijn 2 velden beschikbaar.

Verder heeft Groen Wit op zondag veld B beschikbaar. Dit is een maar, omdat het mogelijk is dat Groen Wit uitbreidt komend seizoen.

Je bent echter wel meer gebonden via de gemeente. Seizoen loopt van 15 augustus tot 15 mei, daarna zijn de velden gesloten voor onderhoud.

Je kunt de velden op 2 manieren huren:
1e: voor een heel seizoen, je betaald dan per wedstrijd 9,76 per uur (dus 14,64 per wedstrijd) en eventuele energiekosten kunnen berekend worden door de club waar je bij speelt. De rekening van de velden komt soweiso via de gemeente, de energiekosten kun je overleggen aan wie je die betaald.
2e: je geeft aan het begin een aantal speeldata op en betaald dan 27,20 per uur (dus 40,80 per wedstrijd). Energiekosten worden niet meer extra berekend en je betaald alleen de gemeente. je hebt op deze manier geen vrijheid om een uit wedstrijd op korte termijn te verzetten. Wat ik begreep geef je echt aan het begin van het seizoen je dagen op.

Toch opties, maar overleg het maar samen en laat maar iets horen. Zodra jullie eruit zijn, kan ik terugbellen.

Gr Saskia

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Zeljko met ip: 195.225.34.*
Op: 09/02/2010 09:32
Haha, zou erg leuk zijn Groen Wit...mijn oude vereniging.
Als ik mensen van Groen Wit moet bellen om het te proberen te regelen, dan hoor ik dat wel. Ik ken daar nog voldoende mensen. De voorzitter o.a. Kees Heeren is denk ik wel bij meer mensen bekent. Kortom: als ik iets kan betekenen laat het me svp weten.

Nadeel van Groen Wit is wel dat deze vereniging in Princenhage speelt, oftewel: niet echt in de buurt van ons.

Op: 09/02/2010 09:34
Saskia en is 5Eiken in Oosterhout een optie?

Gepost door: Saskia met ip: 83.82.20.*
Op: 09/02/2010 09:36
Je hoeft niet te bellen met Groen Wit, huur van de velden loopt echt via de gemeente. Jullie moeten het maar overleggen en als je eruit bent, kan er contact op worden genomen met gemeente Breda. En Princenhage toch zelfde aftsand als Dennenlucht?

Op: 09/02/2010 10:18
OK, en klopt ja de afstand is niet veel anders. Heb je 5eiken in Oosterhout ook geprobeerd toevallig?

Op: 09/02/2010 10:24
Nee, heb de gemeente Breda gebeld en kreeg alleen deze opties.

Op: 09/02/2010 15:03
Maar, wil niet moeilijker doen dan het al is...maar is gemeente Oosterhout niet een andere gemeente dan gemeente Breda? Volgens behoren de randgemeenten zoals Prinsenbeek, Princenhage, Teteringen wel allemaal tot gemeente Breda. Alleen Oosterhout niet...net als bv Etten-Leur...?

Op: 09/02/2010 16:09
Ja is een andere gemeente.

Gepost door: rob met ip: 83.82.187.*
Op: 09/02/2010 23:32
Jack zou naar de Gunners bellen, dacht ik. Ik hoef de gemeente dus niet meer te bellen, bedank Sas!! En Zeljko, uit jouw steeds terugkerende vraag over vijf Eiken begrijp ik dat jij contact opneemt met de gemeente Oosterhout????

Op: 10/02/2010 09:42
Uuuhhh als je wilt dat ik contact opneem met met 5Eiken cq gemeente Oosterhout, dan doe ik dat wel. Geen probleem. Eigenlijk was mijn bedoeling om gewoon, uit nieuwsgierigheid, bij Sas na te vragen hoe de zaken voorstaan mbt complex in Oosterhout. Ook omdat we bij VOP regelmatig het hierover hadden.

Ik bel, maar de opties die Sas heeft aangedragen, namelijk GroenWit en Gunners...zijn de enige twee opties in Breda.

Kortom: we zullen snel erbij moeten zijn. Ik vermoed dat met het stoppen van Dennenlucht nog meer verenigingen op zoek zijn naar een vervangend voetbalveld....

Op: 10/02/2010 09:43
PS> ik bel Oosterhout wel.

Gepost door: edwin de rooy met ip: 77.60.25.*
Op: 10/02/2010 18:25
the gunners is ook nie echt leuk die mogen op zondag de kantiene openen nu ben ik geen drinker maar ik denk ook mee voor andere hahaha en de voorzitter bij groen wit is tegenwoordig barry frijters gr nr27

Op: 10/02/2010 18:26
ik bedoel niet!!!! openen

Op: 11/02/2010 09:19
Goede aanvulling Ed...The Gunners mogen hun kantine zondags niet openenen zeg je??? Ongelofelijk......Kunnen we anders niet gewoon dat ene veldje bij Dennenlucht alsnog zelf kopen haha...

Ik heb gisteren gesproken met iemand van de gemeente Oosterhout over de velden bij 5 Eiken. Die beste man zou me terug bellen, maar dat kon twee dagen duren. Hij wilde eerst ook even spreken met de voetbalvereniging en dan eens kijken welke mogelijkheden er aangeboden kunnen worden. Wordt vervolgd...

Op: 11/02/2010 10:52
groen/wit man das kei gezellig,en mijn buurman is daar voorzitter wie weet ff babbeltje proberen ????
xxx

Op: 11/02/2010 10:53
mijn oude buurman,nog wel de buurman van mijn ouders,die wonen nl. om de hoek bij groen/wit
Op: 11/02/2010 10:58
Ik heb vandaag weer even gesproken met de beheerder van het veld aan de Lies. Er lijkt misschien toch een mogelijkheid voor ons te zijn om daar te gaan spelen. Omdat NAC de voetbalvelden van Zundert aan het opeisen is komt de KPJ competitie in die regio in gevaar. Er schijnen nu een hele hoop teams zonder veld te komen zitten. Liesbos 5 (1 van de 5 teams die de Lies als thuisbasis heeft) gaat dus mogelijk stoppen. Dit was al even ter sprake gekomen maar nu het andere probleem erbij is gekomen is de kans groter. Zij laten dat binnen een maand horen. Dan hoor ik het ook!
Enig nadeel is wel dat er naast liesbos 5 (wat dus mogelijk gaat stoppen) nog een ander team op zondag om 10.00 uur speelt en een ander team op zaterdagmiddag. Het vereist dan dus enig overleg tussen de planners. Maar dat zal geen groot probleem zijn denk ik!
Hier een link van hun site:
http://www.liesbos.nl/geehuis/geehuis.htm

Op: 11/02/2010 11:04
Adres is liesstraat 4 in breda....

Op: 11/02/2010 17:36
Rob heb je wel een optie op genomen? We moeten deze kans denk ik zeker zeer serieus nemen. Ook ik heb vernomen dat inderdaad op dit moment erg veel teams zonder een veld zitten cq een juiste bestemming aan het zoeken zijn. Welke mogelijkheden hebben we voorlopig:

Breda --> Groen Wit en the Gunners
Oosterhout --> ik wordt nog teruggebeld, hoop ik

Liesbos?

Nou ik ga voorlopig voor Liesbos met een aangepaste planning

Gepost door: Lara met ip: 83.82.191.*
Op: 11/02/2010 21:53
ik ook, 5 eiken op 2 en de anderen zonder voorkeur op welke voor de derde plek.

Gr Koen

Op: 12/02/2010 10:57
Het kan snel gaan....

Ik ben zojuist terug gebeld door de beheerder van het veld aan de Liesstraat! Het dameselftal gaat definitief stoppen waardoor er ruimte is voor ons. Wij kunnen dus eigenlijk zo goed als zeker daar terecht!!!!
Ik heb afgesproken dat ik na carnaval contact opneem om een afspraak te maken. Uiteraard moeten wij als team eens zijn dat wij daar willen gaan ballen. Daarnaast moeten er wat zaken overlegd worden zoals planning, tijdstip (10.00 uur is beschikbaar)kosten e huisregels enzo...

Oftewel, willen wij dit veld als thuisbasis? Zo ja, dan gaan de technisch directeur, de algemeen directeur, de financieel directeur na carnaval op gesprek...

Op: 12/02/2010 11:03
OM alvast in de stemming te komen... ze hebben een eigen G-huislied (ik heb er al beelden bij, en die bevallen me wel )Melodie, cafe aan de haven

refrein:
Daar in het G-huis bij Theo en Corry daar zit het Liesbos wel goed en tevree
Daar in het G-huis bij Theo en Corry daar kun je feesten en zuipen voor twee

Het G-huis dat is voor ons allen de plek waar we komen en gaan met plezier
We feesten en lallen en zuipen en kwallen en pakken een goeie pot bier.
Ook wordt er gekaart en gesport met z'n allen dat doen we het liefste dus daar
en na dat gesjouw en gehijg ja dan zijn wij voorlopig weer eventjes klaar.
Refrein:

De toog is van koper toch ligt er geen loper de voetbalclub hangt aan de muur
Een pilske dat kun je er krijgen genoeg maar wij vinden het altijd te duur.
Een mens is daar rijk of arm 't is daar warm geen meneer of mevrouw maar gewoon eee
maar het glas is gespoeld in het helderste water en dat geldt ook zeker voor de plee
Refrein:

Het enige wat je aan eten kunt krijgen dat is daar een klein broodje worst
en iedereen weet dat hij geld moet betalen maar niemand weet echt wat het kost
De Bosse problemen die worden besproken door Jan en alleman en ook wij
maar feesten en lachen dat doen wij tezamen daarom zijn wij hier altijd blij
Refrein:

Gepost door: Saskia met ip: 87.195.194.*
Op: 12/02/2010 11:06
Haha, met zo'n clublied wil je toch niet anders!! Klinkt beter dan Dennenlucht en dichtbij verkopen ze de lekekrste friet van Breda

Op: 12/02/2010 11:09
Rob jongen bedankt...mijn gevoelens van blijheid zijn in een klap overgegaan tot diepe droevenis: G-huislied?! Aahhhuuuhhuuuhhuhhuhhhuuuuuuuuuuu. Om te janken dit. Echt!

Maar ondanks dit zeg ik: ik stem voooooooooooor!
PS. zijn er aanvullende voorwaarden die we ook van te voren moeten....besprken....zoals voor de wedstrijd het huislied vol trots zingen?

Op: 12/02/2010 11:28
Haha, dit bevalt me wel.

Even zonder gekheid, de twee beheerders, Theo en Corry heb ik inmiddels allebei gesproken. Zij komen echt betrokken over! Dus ik zie het wel zitten!

Op: 12/02/2010 12:07
Ja betrokken komen ze zeker over. Hoeveel cafés kunnen zeggen dat ze een eigen huislied hebben? Een eigen huislied alleen al. Bestaat dat woord wel...huislied? Sjonge.

Op: 12/02/2010 12:11
Maar mij bevalt het ook prima. Laat ik het zo zeggen...we hebben bij Dennenlucht een 'eigen' locatie gehad. Na de wedstrijd gewoon samen met de teamgenoten nagenieten van de geweldige acties van ons, kug. Als je bij een voetvalvereniging aangesloten zit, is dat toch anders denk ik...en Oosterhout is geen Breda....Om dan de naam te veranderen in V.O.P. Oosterhout zie ik niet zitten...dan maar liever V.O.P. Liesbos (Voor Ons Plezier Liesbos)....hahahaha.....ik krijg opeens een apart gevoel van binnen dat er ineens een paar spelers zich erg thuis voelen...of niet....Rob?

Gepost door: rachidje met ip: 82.101.24*
Op: 14/02/2010 14:43
is er verteld aan de betrokken beheerders en de directeuren dat ze wel twee vriendelijke mocro's bij krijgen. om hun alvast voor te bereiden......

Op: 17/02/2010 14:05
Nee, dat hebben we uiteraard nog niet gedaan, dat zeggen we pas als we het contract ondertekend hebben....

Gepost door: rachidje met ip: 82.101.24*
Op: 17/02/2010 22:40
whahahahaahahaha. politiek goed gezien!

Op: 19/02/2010 11:16
Ik ben gisteren eindelijk eens teruggebeld door de gemeente Oosterhout. De ambtenaar die ik aan de lijn had gaf aan dat er velden beschikbaar zijn bij v.v. Oosterhout. Ze zouden twee velden over hebben en deze graag in de verhuur willen gooien. Volgende week vindt een vergadering plaats tussen de gemeente Oosterhout en v.v. Oosterhout inzake verhuur van deze twee sportvelden. De uitkomst volgt dan daarna en wij zullen telefonisch op de hoogte worden gebracht.

Ik heb deze optie nog niet afgeblazen omdat we, volgens mij, nog niet 100% zeker zijn van onze voorkeur 1...Als dit wel zo is laat het me weten, want dan zeg ik gemeente Oosterhout af.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |