| 07/02: V.O.P. Breda - De Sportvrienden |
| Gepost
door : Zeljko
met ip: 212.61.8.*
Op: 01/02/2010 15:51 |
|
We hebben de laatste tijd erg vaak te maken met wedstrijden die afgelast worden. Ook de wedstrijd van de aankomende zondag, dat volgens de planning staat, is onder voorbehoud. Zoals altijd: houdt de forum goed in de gaten. Aanstaande zondag spelen wij thuis tegen De Sportvrienden uit Baarle-Nassau. De wedstrijd begint om 10.00 uur. Voorlopig kan je vanuit gaan dat de wedstrijd 'gewoon' gespeeld wordt op de velden van café Dennenlucht. Zal de betrokkenen deze week nader spreken over onze thuisbasis, dus tot dan heb ik geen nieuwe informatie tot mijn beschikking. Wel kan ik wat vertellen over onze tegenstander van aankomend weekend. De Sportvrienden is een elftal dat uitermate lastig valt in te schatten. Ze spelen regelmatig met wisselende samenstellingen. Vaak worden ook spelers geleend van de sterkere broer De Boerenbond of van de plaatselijke voetvalvereniging. Toch weten wij keer op keer van deze ploeg te winnen. De uitslagen van 7-1 en 9-1 spreken voor zich, maar dat we deze tegenstander niettemin niet mogen onderschatten bewees onze laatste ontmoeting. Nadat we uit met gemak op 0-1 en 0-2 voorsprong wisten te komen, leken we wederom een makkelijke ochtend tegemoed te gaan. Maar de tweede helft bewees dat onderschatting gevaarlijk kan zijn. De Sportvrienden hadden de wedstrijd volledig onder de controle en wisten zelfs op 2-2 te komen. Ter nauwernood wist V.O.P. een beladen (en onterechte) overwinning weg te slepen: 2-3. Tot zondag! |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| Gepost door:
max met ip: 145.119.165* Op: 01/02/2010 16:48 |
|
| mocht het gaan met mijn enkel dan ben ik erbij.... Groeten Max |
|
| Gepost door:
Lara met ip: 83.82.191.* Op: 02/02/2010 21:30 |
|
| Tot zondag!! hoop ik..... gr koen |
|
| Gepost door:
Zeljko met ip: 195.225.34.* Op: 03/02/2010 10:22 |
|
| Heeft iemand nog nieuws wat betreft de thuisbasis? Jack of Rob??? | |
| Gepost door:
max met ip: 145.119.165* Op: 03/02/2010 13:45 |
|
| Misschien Lara? | |
| Gepost door:
koen met ip: 83.82.191.* Op: 03/02/2010 15:57 |
|
| Zeljko, waarom is de wedstrijd zondag onder voorbehoud? Weet jij meer dan ik..? | |
| Gepost door:
Sasa met ip: 82.134.235.* Op: 03/02/2010 19:43 |
|
| ik ben er ook bij.Eindelijk weer een keer aanwezig. gr sasa |
|
| Gepost door:
Zeljko met ip: 195.225.34.* Op: 04/02/2010 10:34 |
|
| Koen: vanwege de weersomstandigheden. De afgelopen wedstrijden zijn allemaakl afgelast vanwege de sneeuw...de kans dat deze wedstrijd doorgaat is nu wel groot, maar je weet het maar nooit. Vandaar. | |
| Gepost door:
koen met ip: 83.82.191.* Op: 04/02/2010 14:57 |
|
| Aha.... we wachten af. Hopelijk gaat het door. | |
| Gepost door:
Lara met ip: 83.82.191.* Op: 04/02/2010 17:21 |
|
| PS; dit is Lara hoor. Ik zie nu dat als ik van de andere computer reageer, de naam van Koen standaard staat ingevuld. Ik dacht even dat de tegenstander jou gesproken had of CJ. | |
| Gepost door:
Lara met ip: 83.82.191.* Op: 04/02/2010 21:19 |
|
| dan is dit een bericht van Koen: ik ben er zondag wel, maar ben geblesseerd. Nog van de vorige wedstrijd. Ik heb iets met mijn achillespees gedaan, ik weet niet wat, maar het doet aardig zeer! Het was over, ging een stukje draven vandaag en kan weer bijna niet lopen.... Kan wel vlaggen. Tot zondag!! Gr Koen |
|
| Gepost door:
Zeljko met ip: 195.225.34.* Op: 05/02/2010 10:25 |
|
| Dit is een bericht van Zeljko...haha... Heb gisteren Christjan gesproken en we spelen aanstaande zondag gewoon THUIS BIJ DENNENLUCHT!!! Onder voorbehoud van het weer, maar volgens Christjan moeten er hele gekke dingen gebeuren wilt hij deze wedstrijd aflasten. We spelen dus gewoon bij Dennenlucht!!! Om 10uur begint deze wedstrijd. Mannen dan weten jullie dat!!!!!! Overigens zijn we nog steeds op zoek naar een nieuwe thuisbasis. De twee opties die we reeds hebben besproken blijken nu wat minder intressant ------------------------------------------------------------------------------- optie 1: WDS We kunnen terecht bij WDS, maar hebben het probleem dat als de wedstrijden op de gewone velden worden afgelast dat deze automatisch worden overgeplaatst naar het kunstgrasveld. Oftewel: we kunnen elke week afwachten of de gewone wedstrijden doorgaan of niet. En dat lijkt me niet echt handig...Jack gaat nu proberen om wat te regelen bij andere verenigingen...Wordt vervolgd. ------------------------------------------------------------------------------- Optie 2: Liesbos Rob kwam aanzetten met een optie in de Liesbos. Waar in eerste instantie de velden slecht waren, blijkt dat er nu toch wat verenigingen op de velden voetballen. We mogen daar terecht zodra 1 team stopt. En tja dat weten we pas eind van dit seizoen. Ook Rob gaat verder zoeken. Nu samen met Lara...volgende opties worden bestudeert. Wordt vervolgd. ------------------------------------------------------------------------------- TOT ZONDAG BIJ DENNENLICHT, BEGINT OM 10.00UUR!!! Kans dat de wedstrijd doorgaat is: 100% |
|
| Gepost door:
Lara met ip: 83.82.191.* Op: 06/02/2010 15:03 |
|
| Hey Zeljko... Ik heb Christ-Jan ook al gesproken... Volgens mij bellen wij tegenwoordig allebei...? Christ-Jan had mij gemaild met het verhaal wat jij opschrijft. Misschien toch even handig om af te spreken wie er belt. Ik vind het prima dat jij dat doet! Maar dan weet ik dat ik het niet meer hoef te doen. En wordt CJ ook niet door ons allebei benaderd. | |
| Gepost door:
Zeljko met ip: 195.225.34.* Op: 08/02/2010 14:56 |
|
| Nee nee bel jij maar Lara. Ik heb dit keer gebeld omdat hij vorige week mij belde om de wedstrijd af te lasten. Ik zat op dat moment samen met Rob en jack aan de telefoon ivm de velden in de Liesbos en WDS. Jack vroeg hoe het zat met de velden van deze week, vandaar dat ik hem heb gebeld. Maar voortaan laat ik dit via jou lopen. Was niet de bedoeling om je taak over te nemen. Bel jij maar voortaan....GRAAG ZELFS!!! PS. Hebben jij en Rob het samen al gehad over de mogelijkheden bij 5Eiken te Oosterhout etc? Ik denk dat de tijd een beetje gaat dringen wat de velden betreft. |
|
| Gepost door:
Sasa met ip: 82.134.235.* Op: 08/02/2010 17:32 |
|
| Ik heb ook bij Advendo geinformeerd, ze zullen dit wel bespreken, alleen is er een euvel en dat is dat Jeffry niet bij Advendo terecht kan als we thuis moeten spelen. Dus ik denk dat we toch 5eiken moeten contacten. Mvg Sasa |
|
| Gepost door:
koen met ip: 83.82.191.* Op: 08/02/2010 20:08 |
|
| Volgens mij zei Sas gisteren dat zij ook de gemeente weer zou bellen. Dat heeft ze ook gedaan toen we de 1e x een veld zochten en zij hadden adressen van beschikbare velden in en om Breda. Ben benieuwd.... Dit is Lara trouwens. | |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |